وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

خدمات نظافت منزل در تهران

تیک شهر ایرانیان  صفر تا صد   خدمات نظافت منزل در تهران  توسط کارگر نظافت منزل در تهران را ارائه می کند. در این شرکت تمامی خدمات ممکن مانند نظافت آشپزخانه، خانه تکانی، خدمات فنی منزل  و ... ارائه می شود. شما نیز اگر می خواهید از خدمات ارزشمند این شرکت بهره ببرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

09120267980 

پشتیبانی:

02166563044

02166563017

 

در سالیان قدیم نظافت کاری ساده و بدون متخصص بود. برای نظافت هیچ تجربه‌ای نیاز نبود و تمامی افرادی که در خانه زندگی می‌کردند می‌توانستند اقدام به نظافت منزل خود بکنند. هر زمان بخشی از منزل کثیف می‌شد آنجا را تمیز می‌کردند و لوازم نامرتب را مرتب می‌کردند.
البته که سیستم نظافت نیز در گذشته بسیار متفاوت بود؛ در خانه ها همانند حال جاروبرقی وجود نداشت و می‌بایست با جارو دستی بصورت سنتی کار خود را راه می انداختند. از طرفی مشغله افراد نیز کم بود، عموما فرزندان و زنان در خانه مشغول به خانه داری بودند و صرفا مردان خانواده در بیرون از خانه فعالیت داشتند. پس از گذشت سال ها و گذر عمر، با رشد تکنولوژی روند فعالیت ها متفاوت شد، همه چیز تغییر کرد و روش زندگی در افراد کاملا عوض شد.

 برای مثال دیگر تقریبا کسی به شکل سنتی با جارو دستی محلی و توسط کارگر روزمزد تمیز نمی‌کند و جاروهای برقی و جاروهای شارژی حتی جاروهای هوشمند جایگزین نسخه قبلی خود شده‌اند. با رشد تکنولوژی و تغییر در تمایلات افراد، دیگر تمامی افراد خانواده قصد داشتند خارج از منزل فعالیت داشته باشند و این روند باعث شد تا نظافت منزل با مشکل مواجه شود. دیگر افراد زمان نظافت و نگهداری از خانه ها خود را نداشتند یا توانایی نظافت منزل را نداشتند؛ چرا که منازل از حالت ویلایی خود درآمدند و تبدیل به ساختمان ها و مجتمع های بزرگ شدند، از حالت کوچک خود نیز به خانه هایی با متراژ بالای ۱۰۰متر تبدیل شدند و این روند نظافت و نگهداری از منزل را بسیار دشوار کرد.

 

خدمات نظافت منزل در تهران

مجموعه تیک شهر ایرانیان در حال حاضر اینجا در خدمت شماست تا خدمات نظافت منزل را در شهر تهران به شما عزیزان ارائه دهد.

حوزه فعالیت تیک شهر به شرح ذیل است :

  1. نظافت در شمال تهران
  2. نظافت در جنوب تهران
  3. نظافت در غرب تهران
  4. نظافت در شرق تهران

مجموعه تیک شهر با بهره برداری از نیروی نظافتچی متخصص و باتجربه که تحت نظارت همین مجموعه آموزش دیده است در اختیار شما عزیزان جهت ارائه خدمات باکیفیت می‌باشد.

 

نظافت کاری آسان و تخصصی است

با گذشت زمان و رشد تکنولوژی، شغل ها و تخصص های جدیدی پیدا شد. برخی از مشاغل که در گذشته ظاهرا بی هیچ عملی فعالیت داشتند منسوخ شدند و نسخه های پیشرفته جایگزین آنها شد. سیستم نظافت هم یکی از همین مشاغل است که کاملا متفاوت شده است.

در گذشته یک کارگر نظافتچی می‌توانست هر فردی با هر میزان علمی باشد، ولیکن حالا با رشد تکنولوژی و پدیدار شدن بیماری های جدید، نظافت و نگهداری از منازل نیز تبدیل به یک تخصص و علم شده که افرادی که این تخصص و علم را آموزش دیده اند می‌توانند با کیفیت بیشتر و زمان سریع فعالیت نظافت را انجام دهند.

یک نظافتچی ماهر و متخصص می‌داند که در چه بازه زمانی ای از سال، در کجا گرد و خاک و بیماری ها جمع می‌شوند. اگر قرار است پنجره یا راه پله را تمیز کند، کاملا با روش اجرای کار که سریع تر تمیزکاری اجرا شود و نظافت کیفیت بیشتری داشته باشد آشنا است.

در مجموعه تیک شهر ایرانیان تمامی نظافتچی هایی که فعال هستند دوره های نظافت پیشرفته را گذرانده اند.

 

 

  • ۰۲/۰۴/۱۷
  • حسین میخک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی