وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

واردات کفش از چین

امروزه واردات محصولات چینی و به خصوص واردات کفش از چین به کشور بسیار مورد توجه بازرگانان و تاجران قرار گرفته است. دلیل این امر آن است که محصولات چینی اغلب با حفظ کیفیت بالا، قیمت مناسب تری نسبت به محصولات دیگر شرکت ها دارند. علاوه بر آن چین از معدود کشور هایی است که در سال های اخیر برخلاف کشور های اروپایی، ایران را تحریم نکرده است و ارتباط دوستانه ی ایران و چین به همان نحو پابرجا می باشد. شرکت علی والا سالیان زیادی است که در زمینه واردات کفش از چین فعالیت می کند. کار این شرکت به این صورت است که انواع محصولات چینی از جمله کفش را از این کشور وارد ایران کرده و آن را با کمترین قیمت به فروش می رساند. این شرکت سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت می نماید و دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه می باشد .

چرا کفش از چین وارد می شود ؟

قبل از بحث در مورد واردات کفش ، شاید لازم باشد از خود بپرسیم که چرا کفش های خارجی به تعداد زیاد وارد بازار ایران شده اند و البته طرفداران زیادی دارند؟ صنعت کفش ایران در گذشته بسیار سودآورتر بود ! اما مشکل از آنجا شروع شد که تولیدکنندگان داخلی هیچ تلاشی برای سازگاری با سلیقه ی جدید مردم نکردند . به عنوان مثال ، اگر صنعت کفش چرم را بررسی کنید ، متوجه خواهید شد که اکثر مدلها همانند سالهای گذشته هستند و تغییری در آنها ایجاد نشده است. در حالی که تغییر ، یکی از ضروریات بقا در جوامع است و اگر صنعت به تغییر توجه نکند ، دیر یا زود حذف می شود. به همین دلیل ، امروزه می بینیم که بیشتر مردم تمایل بیشتری به خرید کفش خارجی و به خصوص چینی دارند و کفش های چرمی مانند گذشته محبوبیت چندانی ندارند ! به همین علت است که تاجران واردات کفش از چین را نسبت به سایر محصولات ترجیح می دهند .

واردات محصولات از چین :

چین در حال تسخیر بازار جهانی است. واردات کفش از چین نه خبر جدیدی است و نه شگفت انگیز! چینی ها ، مدتی است که بدون هیچ تردیدی پا روی پدال گاز گذاشته اند و به جلو می روند . با این حال این کشور توانسته است قله های موفقیت را یکی پس از دیگری صعود کرده ، پرچم خود را بالای قله برافراشته و نام خود را به عنوان برندگان میدان در تاریخ ثبت کند. صادقانه بگوییم ، صادرات یکی از مشاغل سخت و فعالیت های سخت است. به این معنا که کسی که محصولات خود را به سایر کشورها تحویل می دهد بایستی از فیلترهای زیادی عبور کرده و ارتفاعات و اوج های زیادی را پشت سر بگذارد . این مسئله بیان شد تا به این نتیجه کلی برسیم که اگر چین به یک صادرکننده محبوب و تولید کننده معروف تبدیل شده است ، راه زیادی را در طی سال های اخیر طی کرده و سختی های آن را تحمل کرده است.

تاجران ایرانی از جمله طرفداران و متقاضیان واردات کفش از چین می باشند و خرید از چین را به دلایل گوناگون ترجیح می دهند . این دلایل می تواند هزینه ی کم تر در واردات از چین، سهولت واردات محصول چینی به کشور ، قیمت پایین تر آن ها ، محبوبیت بالای این محصولات ، تحریم کشور های اروپایی و ... باشد.

مهمترین کالاهای وارداتی از چین

در نظر گرفتن اصول بازاریابی برای صادرات و واردات از یک کشور مهمترین گام برای تجارت است. افرادی هستند که فقط به اخبار یا اظهارات اشخاص غیر متخصص توجه و اعتماد می کنند و قطعاً نتیجه درستی نمی گیرند. بر اساس آمار ارائه شده در سایت های معتبر ، مهمترین لیست کالاهای وارداتی از چین شامل چندین گروه است که مهمترین آنها کاغذ ، انواع لوازم جانبی خودرو ، انواع مصالح ساختمانی و لوازم خانگی ، انواع ماشین آلات و قطعات صنعتی ، انواع پوشاک مانند کفش و لباس ، انواع قطعات کامپیوتر و موبایل و لوازم جانبی مربوطه و همچنین مواد اولیه معدنی و شیمیایی اشاره کرد . در این میان واردات کفش از چین جایگاه ویژه ای دارند.

چه نوع کفش هایی از چین وارد می شود ؟

بازار کفش در ایران یکی از پر طرفدارترین بازارهایی است که هرگز رونق خود را از دست نداده است. بسیاری از بازاریابان خرید کفش های اصلی چینی را انتخاب می کنند. امروزه بیشتر مدل های کفشی که از چین خریداری می شوند بوت و نیم بوت هستند . با توجه به اینکه استفاده از بوت و نیم بوت در سال های اخیر افزایش یافته است ، بازاریابان و کسانی که در زمینه کفش کار می کنند ، خرید این محصولات از چین و وارد کردن آن ها به کشور را ترجیح می دهند . در سال های گذشته واردات کفش از چین به ویژه واردات کفش پاشنه بلند زنانه بیش تر متداول بود.

در کنار کفش های دیگر ، کفش طبی نیز از موقعیت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجا که کفش طبی چینی با قیمت بسیار ارزان تولید می شود ، بسیاری از تجار ایرانی کفش چرمی را از چین وارد می کنند. کفش های کتانی نیز از جمله کفش هایی هستند که همیشه در هر دوره ای طرفدار دارند. لازم به ذکر است که کفش های کتانی چینی بسیار ارزان هستند. علاوه بر موارد ذکر شده صندل راحتی و چرمی نیز از چین وارد می شود. از آنجا که کیف های چرمی در این کشور کیفیت های متفاوتی دارند ، خرید صندلی های چرمی با قیمت های متفاوتی انجام می شود.

مزایای واردات کفش از چین

کاهش هزینه حمل و نقل یکی از بارزترین و اصلی ترین مزایای واردات کفش از چین است. از دیگر مزایای وارد کردن کفش از چین ، می توان به روابط خوب این دو کشور اشاره کرد که در زمینه ی واردات و صادرات کار را آسان کرده است. یکی دیگر از مزایای واردات کالا از چین ترخیص کالا از آنجا بدون هیچ گونه هزینه گمرکی است. زیرا این کشور هیچ هزینه ای برای ترخیص کالاهای وارداتی دریافت نمی کند. هزینه کالاهای وارداتی همان قیمت کالاهای خریداری شده از این کشور است. به همین دلیل ، تجار ایرانی می توانند به راحتی کالاهای مورد نیاز را از چین وارد کشور کنند.

 از طرفی چینی ها سالیان بسیاری است که محصولات خود را به ایرانی ها می فروشند و می توان گفت تا حدودی با سلیقه ی طرفداران کفش در ایران آشنایی دارند ، به همین دلیل محصولات و به خصوص کفش ها را مطابق با سلیقه و فرهنگ ایرانیان تولید می نمایند که این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آن ایرانیان محصولات چینی را دوست دارند به همین دلیل فروش محصولات چینی بسیار پر سود می باشد .

چرا شرکت علی والا ؟

با جستجوی عبارت "واردات از چین" با تبلیغات اینترنتی زیادی روبرو خواهید شد. اکثریت این وب سایت ها ادعا می کنند که انواع کالاها را از چین در کوتاه مدت و با هزینه کم وارد می کنند. با یک جستجوی ساده ، می توانید پی ببرید که نود درصد این سایت ها برای جلب نظر این کار را کرده و فقط قصد کلاهبرداری از مردم را دارند . به عبارتی تنها به دنبال تبلیغات پر زرق و برق برای جذب تازه واردانی هستند که قصد ورود به عرصه واردات کالا را دارند.

 نیازی به گفتن نیست که شروع همکاری با چنین مجموعه هایی هدر دادن سرمایه یک عمر است! اما ما با مشتریانی صحبت می کنیم که آشکارا و هوشمندانه قصد دارند با همکاری یک شرکت حقوقی وارد تجارت واردات کالا شوند و برای عرضه ی آن در بازار کفش های چینی تهیه کنند. شرکت علی والا نسبت به چند شرکت حقوقی فعال در زمینه تجارت و واردات کفش از چین دارای مزایای منحصر به فردی است که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • این مرکز اولین مرکز جامع مشاوره صادرات است که دارای دفاتر نمایندگی در دانشگاه های بزرگ کشور می باشد.
  •  کلیه امور تجاری در این مرکز در قالب قراردادهای رسمی با مشتریان انجام می شود.
  • این مرکز دارای نمایندگی چینی زبان در شنژن و شانگهای چین است تا بتوانید محصول مورد نظر را پیدا کرده و با خیال راحت خرید کنید.
  • نمایندگان ترخیص این مرکز در کلیه گمرکات اصلی کشور آماده ترخیص مرسوله ها به صورت تمام وقت هستند.
  • این مرکز به دلیل دارا بودن تیم مجرب ، امکان شناسایی و عرضه انواع مواد و تجهیزات پیشرفته را دارد که خرید آنها مستلزم دانش مهندسی ، پزشکی و سایر موارد است.

سخن آخر

شرکت علی والا از جمله شرکت های فعال در زمینه ی واردات کفش از چین می باشد. این شرکت با استفاده از عوامل مجرب ترخیص کالا ، کارگزاران گمرک و کارشناسانی که در گمرک های مختلف کشور برای ارائه خدمات ترخیص خود به شرکت های وارد کننده و صادرات و شرکت های تولیدی و بازرگانی در کشور فعالیت می کنند ، به واردات و صادرات کالا می پردازد. زمینه خدمات تجاری و خرید مستقیم از چین ، واردات از چین و ترخیص کالا از گمرک و تشریفات گمرکی نیازمند اطلاعات دقیق و تجربه ی کافی در این زمینه می باشد که می توان این امور را با اطمینان خاطر به این شرکت سپرد.

  • ۰۰/۰۶/۲۵
  • حسین میخک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی