وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

آخرین نظرات

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ایمپلنت فرانسوی هم مانند سایر ایمپلنت‌های برندهای مختلف از تیتانیوم ساخته شده که سازگاری بسیار مناسبی با بدن انسان دارد. کشور فرانسه یکی از کشورهای فعال در حوزه ساخت ایمپلنت است که با سایر کشورها رقابت دارد.

 

این کشور برندهای مختلفی تولید کرده که بسیار با کیفیت نیز هستند. احتمالا هنگام انتخاب ایمپلنت‌ های فرانسوی دچار سردرگمی شوید. اصلا جای نگرانی نیست.

 

چرا که تمامی برندهای ایمپلنت فرانسوی کیفیت بالایی دارد. به طور کلی ایمپلنت فرانسوی شامل دو نوع اندوستیل و ساب پریوستئال می‌شود که در نوع اول پس از قرارگیری پایه تیتانیومی و یک پیچ کوچک در استخوان فک، قسمتی از لثه بیرون می‌ماند اما در نوع دوم این‌گونه نیست.

 

در ادامه به انواع ایمپلنت فرانسوی و هر آنچه که باید درباره این نوع ایمپلنت بدانید؛ می پردازیم.

 

قیمت ایمپلنت فرانسوی

 

از آنجایی که همه بیماران بودجه یکسانی برای درمان ایمپلنت ندارد، باید در بین انواع ایمپلنت‌ های فرانسوی هر کدام که به بودجه آن‌ها نزدیک است، انتخاب کنند. تا حد خیلی زیادی قیمت ایمپلنت فرانسوی به کشور سازنده و انواع برند آن بستگی دارد. البته قیمت برندهای فرانسوی بسیار مناسب تر از سایر برندها است.

 

دقت داشته باشید که نوع با کیفیت ایمپلنت فرانسوی را انتخاب کنید چرا که یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود و در واقع نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست. به طور کلی قیمت ایمپلنت فرانسوی به عوامل زیر بستگی دارد.

 

  • تعداد دندان‌هایی که به ایمپلنت نیاز دارند: در صورتی که شما قرار باشد یک دندان را ایمپلنت کنید هزینه کم‌تری در برمی‌گیرد و زمانی که به ایمپلنت بیش‌تر نیاز باشد، هزینه آن بالاتر است.
  • وضعیت سلامت فک و لثه: با توجه به سلامت فک و صلاحدید پزشک برای شما ایمپلنت اندوستیل یا پریوستیل انجام می‌شود که هزینه هر کدام متفاوت است.
  • بیمه خدمات درمانی: برخی از مراکز دندانپزشکی با بیمه‌های مختلف طرف قرارداد هستند که این گزینه عاملی برای کاهش هزینه ایمپلنت فرانسوی است.
  • جراحی جانبی: که شامل کشیدن دندان و سینوس لیفت می‌شود. این جراحی باعث بالا بردن قیمت ایمپلنت می‌شود.

 

انواع ایمپلنت فرانسوی

 

همانطور که می‌دانید ایمپلنت فرانسوی برندهای مختلف با کیفیت‌های متفاوتی دارد. در ادامه برندهای مختلف ایمپلنت فرانسوی معرفی شده‌اند.

 

ایمپلنت فرانسوی idi

 

ایمپلنت فرانسوی idi، از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع ایمپلنت است که با استفاده از فوق‌العاده ترین تکنولوژی روز دنیا آن را ساخته‌اند. همین عامل باعث بالارفتن کیفیت ایمپلنت فرانسوی idi شده است.

 

البته کیفیت محصولات این برند روز به روز افزایش پیدا می‌کند، چرا که روی حوزه تحقیق و توسعه تمرکز بسیاری دارند. تمامی محصولات شامل فیکسچر، اباتمنت و روکش توسط همین برند ساخته می‌شود که فیکسچرهای این برند به شرح زیر است:

 

  • Id bio
  • Id max
  • Id cam st
  • Id all
  • Id slim
  • Id3

 

ایمپلنت فرانسوی mbi

 

ایمپلنت ام بی ای، پس idi دومین نوع مطرح ایمپلنت فرانسوی است که با هدف ارائه محصولات خودش به بازار اصلی فرانسه در سال 1999 شروع به ساخت محصولات ایمپلنت کرده و کیفیت بسیار معقولی نیز دارد.

 

ایمپلنت فرانسوی TBR

 

یکی دیگر از برندهای ایمپلنت فرانسوی با کیفیت، TBR است که جایگاه خوبی در میان ایمپلنت‌های فرانسوی دارد. در واقع این شرکت با همراه چندین دندانپزشک ماهر فرانسوی و بین المللی در سال 1987 ساخته شد که با ایمپلنت‌های دیگر کمی متفاوت است.

 

دلیل این تفاوت، فیکسچرهای متفاوت این برند است که در قیمت ایمپلنت تفاوت ایجاد کرده تا بیماران بتوانند با خیال راحت و با بودجه تعیین شده آن‌ها را انتخاب کنند. انواع فیکسچرهای این برند شامل موارد زیر است.

 

  • Z1
  • Baby

 

ایمپلنت فرانسوی axiom

 

این برند نسبت به سایر ایمپلنت‌های فرانسوی ناشناخته‌تر است. برند axiom فعالیت خود را از سال 1947 آغاز کرد و البته اسم این برند در کشور فرانسه به نام anthogyr شهرت دارد و نام آن در ایران axiom است.

 

این برند با وجود این‌که نسبت به سایر برندها شناخته شده نیست اما به خوبی در سال‌های اخیر پیشرفت داشته است.

 

طول عمر ایمپلنت

 

طول عمر ایمپلنت فرانسوی

 

طول عمر ایمپلنت فرانسوی مانند هر برند دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل موثر در طول عمر ایمپلنت، برند انتخابی است. به همان میزان که برندی که انتخاب می‌کنید، باکیفیت باشد، طول عمر آن بالا می‌رود.

 

به دلیل اینکه برندهای مختلفی برای ایمپلنت فرانسوی در نظر گرفته شده، طول عمر آن‌ها متفاوت و متوسط است. در صورتی که طول عمر بالا می‌خواهید باید برند مرغوب تهیه کنید. البته مانند هر برند دیگری مستلزم رعایت یک سری نکات است.

 

  • بهداشت دهان دندان اصولی
  • مراجعه مرتب به دندانپزشک
  • کنار گذاشتن عادات بد مانند سیگار کشیدن
  • ترک مشروبات الکلی
  • عدم خوردن غذاهای سفت
  • عدم ضربه خوردن به دندان
  •  

 

 

مقاله مرتبط: مراقبت از ایمپلنت

 

مزایا و معایب ایمپلنت فرانسوی

 

هر برندی مزایا و معایب خاص خودش را دارد که ایمپلنت فرانسوی از این قاعده مستثنی نیست.

 

مزایای ایمپلنت فرانسوی

 

همانطور که گفته شد ایمپلنت فرانسوی به دلیل تنوع در برند، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و همین عامل دست شما را برای انتخاب آن‌ها باز می‌گذارد. استفاده کردن از تکنولوژی روز دنیا باعث شده تا بالاترین کیفیت را در میان سایر برندها ارائه دهد.

 

از دیگر مزایای این برند می‌توان به محبوبیت آن در کشور ایران اشاره کرد. بعد از ایمپلنت کره‌ ای و آمریکایی این برند در رتبه‌ های بعدی قرار می‌گیرد. همچنین طول عمر و ارزش خرید بالا از دیگر مزایای این برند است.

 

معایب ایمپلنت فرانسوی

 

از معایب ایمپلنت فرانسوی می‌توان به این نکته اشاره کرد که این برند هیچ گاه در سطح جهانی شناخته شده نیست و همیشه در رتبه‌ های پایین‌تر قرار می‌گیرد. البته به این نکته توجه کنید که همواره این برند آپشن‌هایش را بهبود می‌دهد. به همین دلیل هم اکثر دندانپزشکان در ایران از این برند استفاده می‌کنند.

 

سخن آخر

 

در این مقاله سعی کردیم تمام سوالات و مواردی که در مورد ایمپلنت فرانسوی لازم است را پاسخ دهیم. اگر نیاز به ایمپلنت دندان دارید؛ می توانید از صفحه قیمت ایمپلنت دندان تمامی برندهای ایمپلنت را همراه با قیمت بررسی نمایید. علاوه بر آن، دندانپزشکی مستر ایمپلنت، به صورت رایگان مشاوره قبل از ایمپلنت دندان دارد که می توانید از این مشاوره رایگان نیز استفاده نمایید.

 

  • حسین میخک