وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

خرید از چین

هزینه خرید از چین چقدر است؟

سال های بسیاری است که بازرگانان ایرانی برای کسب سود و دست یافتن به درآمد هنگفت اقدام به واردات کالا از چین می ‌کنند. همانطور که می دانید قیمت کالاهای چینی بسیار ارزان ‌تر از کالاهای ایرانی می باشد. دلیل ارزان بودن قیمت کالاهای چینی پایین بودن هزینه کار در این کشور و روابط تجاری بسیار بالای این کشور با دیگر کشورها می باشد. اگر به دنبال این هستید که هزینه خرید از چین را کاهش دهید، می توانید به شرکت بازرگانی ماندگار مراجعه کنید.

 این شرکت می ‌تواند هر نوع کالایی را که می خواهید، در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما از چین وارد کند. با وجود اینکه هزینه سفر به چین و خرید به صورت شخصی می تواند، بسیار هنگفت باشد ولی مراجعه به بازرگانی ماندگار این مشکل را برای شما حل می کند. بنابراین اگر به دنبال سود دهی بالای کسب و کار خود هستید، پیشنهاد ما مراجعه به بازرگانی ماندگار می باشد.بازرگانان زیادی هر ساله کالاهای مختلف چینی را از این کشور وارد می ‌کنند و علاوه بر رفع نیاز هموطنان خود به درآمد بسیار بالایی نیز می رسند.اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید از چین هستید می توانید ادامه متن را مطالعه کنید.

چه کالایی از چین وارد کنم؟

اگر پرسش شما این است که چه کالایی از چین وارد کنم پیشنهاد ما وارد کردن لباس می باشد. خرید لباس از چین و فروش آن به صورت خرده می تواند سود زیادی را به دنبال داشته باشد. با توجه به اینکه طرح مختلفی از لباس های چینی وجود دارند که ایرانیان آن را پسند می کنند، وارد کردن لباس بسیار بهتر است.  قیمت لباس چه در نوع راحتی آن و چه در نوع مجلسی در این کشور بسیار پایین است‌. به همین دلیل می توانید تمامی لباس های خود را از این کشور سفارش دهید.  با خرید لباس از چین صاحب شیک ترین لباس ها شوید و هم ارزان ترین نوع آن ها را خریداری خواهید کرد.

 بنابراین در خرید از چین، لباس یکی از مهم ترین انتخاب ها می باشد. وارد کردن پارچه های ابریشمی نیز می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.  با توجه به اینکه کشور چین یکی از بزرگ ترین کشورهای آسیای می باشد که بیشترین میزان پارچه‌ های ابریشمی آسیا را تولید می‌ کند، وارد کردن پارچه ابریشمی از این کشور انتخابی عاقلانه است.  قیمت پارچه های ابریشمی در چین به مراتب پایین تر از ایران می باشد. به همین دلیل بسیاری از تجار در خرید از این کشور، پارچه های ابریشمی را انتخاب می کنند.  طرح ها و رنگ های مختلفی از پارچه ابریشمی وجود دارند که در کیفیت های متفاوت می توانند انتخابی بسیار عاقلانه برای تجار ایرانی محسوب شوند.

یکی دیگر از بهترین کالاهایی که تجار ایرانی با ثبت سفارش در شرکت بازرگانی ماندگار می ‌توانند از چین خریداری کنند، لوازم آرایشی می باشد.  بسیاری از تجار در خرید از چین لوازم آرایشی را انتخاب می کنند و چین تولید کننده لوازم آرایشی مختلف در سطح جهان با کیفیت ها و قیمت های متفاوت می باشد.

 شما می توانید تمامی لوازم آرایشی خود را از این کشور در بهترین کیفیت ممکن سفارش دهید. اگر هم تاجر هستید، به دنبال درآمد بسیار بالا می توانید، اقدام به سفارش لوازم آرایشی به صورت عمده نمایید. خرید عمده لوازم آرایشی از چین و فروش آن در ایران می تواند سود خوبی داشته باشد.

چه کالا هایی را نمیتوانیم از چین خریداری کنیم؟

به طور کلی کشور چین مراودات اقتصادی و تجاری بسیار زیادی با کشور ما دارد. کالاهایی که از این کشور نمیتوانیم وارد ایران بکنیم، بسیار معدود می باشند. به طور مثال وارد کردن خاک مرغوب کشاورزی از این کشور به ایران جزوه ممنوعیت های گمرکی می باشد.  همچنین در خرید از چین باید توجه داشته باشیم که واردات مواد الکلی، داروهای مخدر و برخی از  اسلحه ها بدون مجوز ممنوع می باشد.   در بیشتر مواقع حتی صادرات خاک مرغوب کشاورزی از ایران به چین نیز ممکن است با موانعی همراه باشد.

به دلیل این که بسیاری از افراد عادی با موانع صادرات و واردات در خرید از چین آشنایی کامل ندارند، بهتر است، به شرکت های بازرگانی بسیار بزرگ همچون شرکت بازرگانی ماندگار مراجعه کنند.  این شرکت با تمامی قوانین گمرکی و کالاهای ممنوعه آشنایی کامل دارد و به راحتی می ‌تواند اقدام به وارد کردن کالای مورد نظر شما کند.

 همچنین شرکت بازرگانی ماندگار مجوز های لازم را در جهت خدمت رسانی به شما و خرید از این کشور دارد و بهتر از افراد عادی می ‌تواند خرید از این کشور را برای شما ما انجام دهد.

خدمات بازرگانی ها در خرید از چین

بازرگانی ماندگار اقدام به ارائه خدمات ثبت سفارش تا تحویل کالا می کند. شما می توانید سفارش خود را با استفاده از این شرکت بازرگانی به ثبت برسانید.  همچنین این شرکت به وسیله باخبر کردن نمایندگان خود در کشور چین اقدام به خریداری بسته بندی و ارسال کالا شما می کند.

 ترخیص کالا و کارهای گمرکی و گذر از موانع قانونی همگی از وظایف شرکت بازرگانی ماندگار می باشد. شرکت بازرگانی ماندگار در واردات از چین بهترین شرکتی است که می ‌تواند موانع گمرکی و عوارضی را از سر راه بردارد.

 این شرکت در کمترین زمان ممکن و به راحتی آب خوردن کالاها یا کالای خریداری شده شما را تحویل می دهد. بنابراین به دلیل سختی ها و هزینه های بسیار هنگفت سفر بهتر است، خرید از این کشور را به شرکت بازرگانی ماندگار بسپارید.

  • ۰۰/۰۷/۱۱
  • حسین میخک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی