وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

وبلاگ صادرات واردات

خرید و واردات از تمام دنیا

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

واردات از چین

همان طور که می دانید امروزه با افزایش روز افزون نیاز بازار به محصولات دامی، تعداد دام های پرورشی نیز افزایش یافته است که با توجه به این امر، نیاز به خوراک دام نیز افزایش یافته است. کشور ما یکی از بزرگتر بن تولید کنندگان خوراک دام است اما با این وجود پاسخ گوی نیاز دامداران و پرور ران نیست، به همین دلیل باید به فکر واردات بود. واردات خوراک دام کمک زیادی به افزایش پرورش دام کرده است، که بیشترین واردات از کشور چین صورت می گیرد.

واردات خوراک دام از چین، از سال های گذشته تا اکنون ادامه یافته است و باعث افزایش درآمد و اشتغال زایی افراد زیادی شده است. بازرگانی ماندگار با دارا بودن چندین سال سابقه در این زمینه بهترین خوراک دام را به کشور وارد می کند و با مقرون به صرفه ترین قیمت به بازار ارائه می دهد. دامداران گرامی می توانند به راحتی به سایت این بازرگانی مراجعه کنند و خوراک دام را سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

در این مقاله اطلاعات مختصری در مورد واردات خوراک دام و خوراک دام گردآوری شده است، شما می توانید برای کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد خوراک دام این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

 

خوراک دام چیست ؟

به مواد غذایی مخصوص حیوانات اهلی خوراک گفته می شود، که با هدف دامپروری، با تناژ بالا تولید می شود و به طور معمول در نوع کنسانتره تهیه می گردند که مقدار معینی از ماده هایی مثل جو، سبوس، تفاله چغندر قند، کنجاله و پنبه دانه را با تکمیل‏  کننده ‏های معدنی و ویتامینى ترکیب می کنند.

ترکیب خوراک های دامی متفاوت است، که هر دامدار می تواند با توجه به دام پرورشی خوراک مورد نیاز را خریداری کند.

در ادامه تاریخچه ی خوراک دام ذکر شده است:

شروع تولید خوراک دام در مقایسه ی صنعتی، به اواخر قرن نوزدهم و همزمان با پیشرفت تغذیه در انسان ها بر می گردد، که انسان توانایی شناسایی مزایای رژیم غذایی متعادل و اهمیت نقش فرآوری بعضی از مواد اولیه را پیدا کرد.

لازم به ذکر است: خوراک گلوتن ذرت اولین بار در سال ۱۸۸۲ تولید گشت و فرم کنونی خوراک دام نیز اولین بار در سال ۱۸۹۴ توسط ویلیام هولینگتون دانفورت تولید شد. شرکت آمریکایی کارگیل نیز از سال ۱۸۸۴ اولین شرکتی بود که  خوراک دام را به میزان زیاد تولید کرد.

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری، تولید خوراک دام در اکثر کشور ها رواج یافت، و اکثر دامداران برای پرورش دام خود از خوراک دام استفاده کردند.

در کشور ایران نیز کارخانجات زیادی اقدام به تولید خوراک دام کرده اند اما به دلیل افزایش تعداد دام های پرورشی، خوراک دام تولید شده پاسخ گوی نیاز دامداران نخواهد بود و باید برای رفع نیاز دامدار از ساید کشور ها خوراک دام وارد کرد.

یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان خوراک دام کشور چین است که سالانه میزان زیادی خوراک دام به کشور ما صادر می کند.

مراحل واردات خوراک دام از چین

تاران و کسانی که به دنبال واردات خوراک از چین می باشند درباره ی مراحل واردات خوراک از چین اطلاعات زیادی ندارد که شما می توانید با همراهی بازرگانی ماندگار در این موضوع اطلاعات خوبی را کسب کنید. از مهم ترین مراحل واردات از چین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– توجه به نیاز بازار و بررسی تقاضاهای بازار

– شناسایی فروشندگان و تولید کنندگان گوناگون در کشور چین

– گفتگو های لازم درباره ی عقد قرارداد های بلند مدت با شرکت های چینی

– هماهنگی های لازم در خصوص دریافت خوراک های دامی

– تست خوراک دام قبل از بارگیری آن

– دریافت پرفورما و پکینگ لیست از شرکت هایی که خوراک آن ها را خریداری کرده اید.

– پیگیری های لازم درباره ی ارسال سالم خوراک دام  به کشور

ترخیص واردات کشور چین از گمرک

باید گفته شود، شما همچنین می توانید برای انجام دادن مراحل واردات خوراک دام از چین از چین با بازرگانی ماندگار در تماس باشید و یا با مراجعه حضوری خود در این باره اطلاعات خوبی را کسب کنید.

 هر یک از مراحل واردات خوراک دام از چین زمان طولانی می خواهد که باید صبورانه این مراحل را طی کرد و در صورت بروز هر نوع مشکلی آن را به همکاران ما بگویید.

 توجه داشته باشید که داشتن اطلاعات در مورد فرهنگ خرید و فروش مردم چین می توانید در عقد قرارداد های شما بسیار کار آمد باشد و  شما تخفیف های مناسبی را نیز دریافت کنید.

نتیجه گیری

همان طور که  در مطالب بالا خواندید، یکی از پر طرف دار ترین شغل ها در بین مردم، شغل دامداری و دام پروری است که برای تغذیه ی آن ها باید از خوراک دام استفاده کرد.

تولید خوراک دام از سال های گذشته ادامه یافته که اکنون در اکثر کشور ها تولید می شود.

واردات خوراک دام از کشور چین، سبب افزایش تعداد دام های پرورشی، اشتغال زایی، کسب در آمد شده است زیرا افراد زیادی به طور مستقیم و غیر مستقیم در زمینه مشغول به کار می شوند.

برای واردات خوراک دام از چین باید چندین مرحله را طی کرد که در بالا ذکر شده است.

همچنین لازم به ذکر است، بازرگانی ماندگار بهترین خوراک های دامی را از کشور چین به ایران وارد می کند.

شما می توانید برای واردات خوراک دام از چین با این بازرگانی ارتباط برقرار کنید و خوراک مورد نظر خود را خریداری کنید.

خوراک وارداتی از کشور چین تاثیر بسزایی در فرایند دامداری و دامپروی دارد، زیرا ویتامین های مورد نیاز دام را فراهم خواهد کرد.

  • ۰۰/۰۶/۱۶
  • حسین میخک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی